Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφή – Αντικατάσταση προϊόντων
Τα προϊόντα που προμηθεύεστε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.centerhome.gr μπορούν να επιστραφούν και να ζητηθεί η αντικατάστασή τους στις ακόλουθες περιπτώσεις:
> Στην περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης σας παραδόθηκε άλλο προϊόν, από αυτό που αναγράφεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
> Στην περίπτωση που το προϊόν φέρει αποδεδειγμένα αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό ελάττωμα. Στην περίπτωση αυτή, για να διαπιστωθεί το ελάττωμα, υποχρεούστε να αποστείλετε άμεσα σχετικές φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή μέσω email στη διεύθυνση info@centerhome.gr. Προϊόντα που έχουν συναρμολογηθεί στο χώρο σας από συνεργεία της επιχείρησης χωρίς να εμφανίσουν ελάττωμα, δεν επιστρέφονται.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος που ζητείται η αντικατάσταση του πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι κάτωθι προϋποθέσεις:
> να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση τηλεφωνικώς την ίδια ημέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα για να γνωστοποιήσετε το λόγο επιστροφής που προέκυψε
> το προϊόν να μην έχει υποστεί ουδεμία, έστω και ακούσια ζημία, π.χ. λόγω μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένης συναρμολόγησης/μονταρίσματος, πτώσης, κ.ο.κ.
> το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
> να μην έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν σημάνσεις του κατασκευαστή, όπως, ετικέτες, ταμπελάκια, κ.ο.κ.
> το προϊόν να συνοδεύεται από την πλήρη αρχική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση, μαζί με τα εξαρτήματα και έντυπα (οδηγιών συναρμολόγησης, εγγύησης, κ.ο.κ.) του κατασκευαστή και
> το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή, όπως, απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής, κ.ο.κ.
Για τις άνω περιπτώσεις επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος το κόστος μεταφοράς επιστρεφόμενου και νέου προϊόντος βαρύνει την επιχείρηση, εφόσον η κάθε μεταφορά πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρία που υποδεικνύει η επιχείρηση.
Εάν ωστόσο φέρετε εσείς το επιστρεφόμενο και παραλάβετε το νέο προϊόν ή στείλετε το επιστρεφόμενο και παραλάβετε το νέο προϊόν με μεταφορική εταιρία της επιλογής σας, επιβαρύνεστε εσείς το κόστος μεταφοράς επιστρεφόμενου και νέου προϊόντος.
Επίσης, σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ακόμη και ελαττωματικών, που έχουν παραληφθεί από κάποια αποθήκη-εγκατάσταση ή τον εκθεσιακό χώρο της επιχείρησης από μεταφορική εταιρία της επιλογής σας ή από εσάς τους ίδιους θα πρέπει αυτά να επιστραφούν και πάλι στον χώρο της επιχείρησης με τον ίδιο τρόπο και το σχετικό κόστος αποστολής–μεταφοράς τους επιβαρύνει εσάς.
Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του επιστρεφόμενου προϊόντος παραμένει σε σας μέχρι την παραλαβή του από την επιχείρηση, έναντι της οποίας ευθύνεστε για τις αιτίες αυτές σε αποζημίωση.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι σας παραδόθηκε με υπαιτιότητα της επιχείρησής μας άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, σας στέλνουμε δωρεάν και αμέσως το σωστό.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί μετά από έλεγχο και σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή/προμηθευτή ότι το προϊόν φέρει αποδεδειγμένα αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό ελάττωμα, πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση κατά περίπτωση του ελαττωματικού τεμαχίου/εξαρτήματος ή του προϊόντος το συντομότερο δυνατόν, με την επιφύλαξη της ύπαρξης διαθεσιμότητας. Δεν εμπίπτουν στη συγκεκριμένη περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως του κατασκευαστή τους ή του αντιπροσώπου του.
Σε καμία περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση δεν δύναται να υπερβεί τις επτά (7) ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα εμφάνισης του επικαλούμενου ελαττώματος και η παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος συνεπάγεται την από μέρους σας ανεπιφύλακτη αποδοχή του προϊόντος ως έχει και την αυτοδίκαιη απώλεια όποιου δικαιώματος επιστροφής για αντικατάστασή του.
Προϊόντα εκθεσιακά ή β΄ διαλογής, είναι προϊόντα που πιθανώς να έχουν κάποια φθορά. Στα συγκεκριμένα προϊόντα δεν γίνεται σε καμία περίπτωση δεκτή η επιστροφή ή αντικατάστασή τους.
Αναιτιολόγητη υπαναχώρηση «καταναλωτή» κατά την έννοια του Ν 2251/1994
Εφόσον συναλλάσσεστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.centerhome.gr ως καταναλωτής, τότε, σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την πώληση και να μας το επιστρέψετε εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που σας παραδόθηκε, αναλαμβάνοντας τα έξοδα επιστροφής του.
Σ’ αυτή την περίπτωση το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, αμοντάριστο και αχρησιμοποίητο («as new»), όπως ακριβώς πριν από την πώλησή του και στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, φελιζόλ, κ.ο.κ.) με όλα τα περιεχόμενά της, όπως, εξαρτήματα και έντυπα (χαρακτηριστικών, οδηγιών συναρμολόγησης, εγγύησης, κ.ο.κ.) του κατασκευαστή. Θα πρέπει επίσης να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή, όπως, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, δελτίο αποστολής, απόδειξη πληρωμής ή απόκομμα πληρωμής με πιστωτική κάρτα, κ.ο.κ.
Η δήλωσή σας περί υπαναχώρησης πρέπει να είναι σαφής, να γίνει εγγράφως και να υποβληθεί ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@centerhome.gr μαζί με αίτημα επιστροφής του προϊόντος, επί του οποίου η επιχείρηση θα σας απαντήσει εγγράφως με αποστολή email στη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας από την οποία υποβάλατε το σχετικό αίτημά σας.
Σε κάθε περίπτωση, δήλωση υπαναχώρησης δεν είναι ισχυρή και δεν γίνεται δεκτή, εάν δεν επιστρέψετε το προϊόν άμεσα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών στον εκθεσιακό χώρο της επιχείρησης στο 1Ο χιλ. Νέας Καλλικράτειας–Θεσσαλονίκης, ΤΚ 63080 και εάν δεν έχετε εξοφλήσει πλήρως όλα τα πάσης φύσεως έξοδα αποστολής και μεταφοράς για την επιστροφή του.
Εάν μετά από έγκυρη δήλωση υπαναχώρησης λάβετε από την επιχείρηση έγγραφη έγκριση επιστροφής και το προϊόν επιστραφεί εντός της ανωτέρω αποκλειστικής προθεσμίας με όλα τα αποδεικτικά της συναλλαγής έγγραφα στον εκθεσιακό χώρο της επιχείρησης και διαπιστωθεί κατόπιν ελέγχου του ότι πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις ως προς την κατάσταση που επιστρέφεται, η επιχείρηση θα σας επιστρέψει, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος, ατόκως, το τίμημα που είχατε καταβάλει για την αγορά του.
Σε περίπτωση ωστόσο που το προϊόν επιστραφεί χρησιμοποιημένο (έστω και μόνο λόγω ανοίγματος της αρχικής συσκευασίας του) ή με οποιαδήποτε ζημία ή ελλιπές, ευθύνεστε σε αποζημίωση έναντι της επιχείρησης για τη μείωση της αξίας του, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται με βάση την κατάσταση του προϊόντος και η επιχείρηση δικαιούται να προβεί μονομερώς άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό αυτής της απαίτησής της με την απαίτησή σας για επιστροφή του τιμήματος που είχατε καταβάλει για την αγορά του και να σας επιστρέψει, επίσης το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που της επιστρέψατε.
Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του επιστρεφόμενου προϊόντος παραμένει σε σας μέχρι την παραλαβή του από την επιχείρηση.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον πληροίτε κατά τα ανωτέρω τις προϋποθέσεις επιστροφής, η επιχείρηση θα σας επιστρέψει το ποσό που αναλογεί στην αξία του προϊόντος που επιστρέφετε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, τα στοιχεία του οποίου θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε μέσω email, εκτός αν συμφωνηθεί άλλος τρόπος επιστροφής του ποσού.
Έξοδα και δαπάνες αποστολής, μεταφοράς, συναρμολόγησης/μονταρίσματος, τοποθέτησης και γενικά κάθε άλλο ποσό, πέραν της αξίας του, που καταβάλατε για να σας παραδοθεί το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση.
Προϊόν που έχει πωληθεί και έχετε παραλάβει με επιπλέον δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί με το επιπλέον δώρο.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ή σαφώς εξατομικευμένων (π.χ. σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα, κ.ο.κ. που κατασκευάστηκαν κατόπιν ειδικής παραγγελίας για εσάς ή παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς από εγχώριους ή ξένους κατασκευαστές/προμηθευτές), όπως επίσης και προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. «λευκά είδη», προστατευτικά στρωμάτων, κ.ο.κ. με ανοιγμένες συσκευασίες). Στις περιπτώσεις αυτές, καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που προβλέπεται στο νόμο, δεν ισχύει δικαίωμα υπαναχώρησης.